Veelgestelde Vragen (FAQ)
Indien u zelf wat wilt rondkijken, hieronder vind u alle onderwerpen.
Webshop
Wilt u een bestelling plaatsen in de webshop, dan kunt u dit op deze website doen door naar dePRODUCT RANGE pagina te gaan en de stappen te volgen.
Bestellen per mail orders@my-care.be
Op onze webshop kunt u betalen door gebruik te maken van:
* Bancontact / Payconiq by Bancontact App
IDEAL BANCONTACT APP BELFIUS DIRECT KBC/CBC DIRECT
* Credit Cards
VISA MASTERCARD AMERICAN EXPRESS
*SEPA Bank Overschrijving
Uw bestelling wordt pas verwerkt als we de betaling correct hebben ontvangen, betalingen via SEPA-bankoverschrijvingen duren langer (3-5 werkdagen).
Algemeen
Uw bestelling wordt binnen 1-7 werkdagen verwerkt (weekends en feestdagen niet inbegrepen) nadat u de bevestigingsmail heeft ontvangen. U wordt opnieuw op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling is verzonden.
Let op: we geven geen garanties en aanvaarden geen aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor
terugvorderingskosten als gevolg van een langere dan gemiddelde levertijd als gevolg van een groot aantal bestellingen, problemen met de postdienst of andere factoren waarover wij geen controle hebben.
Local delivery:
Sint-Genesius-Rode, Beersel, Waterloo, Eigenbrakel,Dworp, Alsemberg, Lot.
Gratis locale levering voor bestellingen groter dan 40 euros (excl. BTW) for the following regions: Sint-Genesius-Rode, Beersel, Waterloo, Eigenbrakel,
Dworp, Alsemberg, Linkebeek.
Verzendkosten gelden voor lokale leveringen van bestellingen onder de 40 euro.
Leveringen vinden plaats op weekdagen tussen 10.00 en 17.00 uur.
Terugbetaling, teruggave en uitwisseling
We aanvaarden retouren tot 14 dagen nadat uw bestelling is geplaatst, als het item ongebruikt, ongeopend en in de oorspronkelijke staat is.
We zullen het volledige bestelbedrag minus de retourkosten terugbetalen.
Term
Stuur een mail naar order@my-care.be als uw bestelling op een of andere manier beschadigd is aangekomen, inclusief uw bestelnummer en een gedetailleerde beschrijving + foto van de staat van het artikel. Elk geval wordt afzonderlijk behandeld, maar we zullen er alles aan doen om met een correcte oplossing te komen.
Hoe?
Zend een mail naar order@my-care.be met als communicatie
RETOUR + ordernummer.
- > een retourlabel wordt naar u verzonden als u in aanmerking komt voor het retourbeleid.
Als een retourverzending beschadigd of gebruikt werd voor deze bij ons aankomt, kunnen we geen vervolg geven aan een terugbetaling.
Retourvoorwaarden:
Ongeopende producten kunt u terugsturen als het product volledig en onbeschadigd in de originele verpakking is verpakt. Vergezeld van de bij aankoop geleverde accessoires en documenten.
Het retourbeleid is niet van toepassing op producten / verpakkingen die geopend, beschadigd of gebruikt werden en niet langer in nieuwe staat verkeren of waarvan de originele verpakking beschadigd is.
Op het retourbeleid kan niet worden toegepast voor aangepaste specifieke producten en bulkmaterialen.
Annulering en terugbetaling:
Als we de annulering correct hebben verwerkt voordat we de bestelling verzonden, zullen we deze binnen 15 werkdagen via overschrijving terugbetalen aan het rekeningnummer van de aankoop.
Het kopen van een item bij My Care Benelux is een garantie dat het in goede staat verkeert en zal presteren zoals verwacht bij normaal gebruik. Onverwachte gebeurtenissen zijn echter altijd mogelijk. Wat als een product niet functioneert zoals het hoort ? Hieraan zijn een reeks regels verbonden. Om verrassingen te voorkomen, is het aan te raden deze informatiepagina te lezen.
Fabrieksgarantie
Uw bestelde artikel is mogelijk gedekt door een fabrieksgarantie van de fabrikant. Als uw artikel tijdens de garantieperiode defect is, zal de fabrikant het repareren of vervangen, behalve als het door u is veroorzaakt of door abnormaal gebruik. Neem rechtstreeks contact met hen op om garantie en service te krijgen voor aankopen bij onze partners. Contact opnemen met de fabrikant is altijd een optie. Indien nodig zullen we er alles aan doen om u te helpen.
Herstellingen
Geen onverwachte reparatiekosten. Als een product binnen de garantieperiode kapot gaat, heeft u recht op de garantie van de fabrikant, behalve als u het product niet normaal heeft gebruikt.
Het repareren van uw item vindt alleen plaats met uw toestemming, zodat u geen onverwachte kosten betaalt indien er geen garantie tussenkomst mogelijk is. Voor de reparatie wordt uitgevoerd, krijgt u een schatting van de kosten.
Automatische leveringen? Heb je je antwoord hierboven niet gevonden? Iets anders?
Vul dit contactformulier in.
We zullen ons best doen om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.
- My Care Benelux
Chaussée de Waterloo 200/8, 1640 Sint-Genesius-Rode, Belgium.
- +32 (0)4.93.35.90.90
- info@my-care.be
- BE1005.727.375
- B2B
Chaussée de Waterloo 200/8, 1640 Rhode-Saint-Genèse, Belgium.
- +32 (0)4.93.35.90.90
- B2B@my-care.be
- BE1005.727.375